Ėshtė
diēka e zakonshme midis tė rinjve qė ata tė krijojnė njė gjuhė tė tyre
tė posaēme, nė gjendje qė ta deshifrojnė vetėm ata.
Kėto
alfabete tė reja dhe kode gjuhėsore u vendosėn nė qendėr tė emisionit tė
pasdites nė Top Channel, i cili vizitoi nxėnėsit e Liceut Muzikor tė
Tiranės.
Ne kemi pothuajse dy vjet qė flasim me njėra-tjetrėn
ndryshe, nė mėnyrė qė mos tė na kuptojnė tė tjerėt. Kur kam ardhur nė
fillim nė shkollė flisja me f, por askush nuk mė kuptonte. Mė vonė kur
kuptova qė edhe Kamela fliste kėshtu filluam ta praktikonim shumė nė
shkollė dhe nė shtėpi, tregojnė dy gjimnaziste, Kejti dhe Kamela.
Megjithatė,
ato nuk janė tė vetmet qė kanė mundur tė realizojnė kėtė mėnyrė tė
folure, pasi breza tė tė tėrė tė rinjsh e kanė praktikuar pėrpara tyre.
Enea,
njė tjetėr nxėnės i kėsaj shkolle, nė fillim e kishte tė pamundur tė
kuptonte se ēfarė bisedonin me gjuhėn e tyre tė ēuditshme, shokėt dhe
shoqet e tij. Mė pas, edhe ai u bė pjesė e konspiracionit.
Kur
kam ardhur nė fillim nė lice nuk dija tė flisja si shokėt e mi dhe mė
ėshtė dashur pothuajse 2-3 javė pėr tė mėsuar. Qėllimi kryesor ėshtė qė
tė tjerėt tė mos na kuptojnė kur ne themi sekretet tona me
njėri-tjetrin.
Notat muzikore apo pentagrami janė simbole tė njė
bote qė nė vetvete ėshtė sa e vėshtirė aq edhe magjepėse. E ndoshta,
ėshtė pikėrisht gjuha artistike ajo qė ka nxitur tek kėta tė rinj
dėshirėn pėr tė shkuar mė tej, me mėsimin e njė alfabeti tė tyrin
personal, i cili nuk bėn pjesė nė asnjė gjuhė tė shkruar tė botės.
Ky
ėshtė alfabeti im dhe qė mund tė deshifrohet vetėm nga tre shoqet e
mia. Nė tė ardhmen dua tė vazhdoj ta ruaj si kujtim ose edhe pėr tė
rikujtuar kohėrat e gjimnazit dhe shoqėrinė e kėtyre viteve, thotė
Kejti.
Mėnyrat pėr tu bėrė tė pakuptueshėm, tė padeshifrueshėm
dhe pothuajse tė huaj pėr njerėzit qė i rrethojnė, janė njė prirje e
zakonshme pėr tė rinjtė thonė specialistėt. Disa prej tė rinjve, kanė
krijuar njė prirje tė veēantė pėr tė folur mbrapsht.
Ajo qė
kėrkohet ėshtė kujtesa e fortė, zhdėrvjelltėsia gjuhėsore, shkathtėsia
dhe durimi. Mė pėlqen tė flas mbrapsht sepse pėrbėn njė risi dhe diēka
qė ėshtė akoma dhe mė e vėshtirė pėr tu kuptuar, thotė Bani, njė
tjetėr gjimnazist.
Shqipja konspirative dhe versionet e saj tė
shumta, mund tė shndėrrohen edhe nė temė debatesh nė studio ku merren e
rimerren ide qė lindin nė kronika si kėto. Deri atėherė, tė rinjtė tanė,
do tė vazhdojnė tė perfeksionojnė gjuhėt dhe alfabetet e tyre
personale. /top channel